تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 2704

مسوول جاست‌بی ساختمان مرکزی : مشتری مداری در اولویت قرار دارد

يكشنبه، 3 اسفند ماه 1399

 شرکت شبکه بادران با راه‌اندازی جایگاه‌های اختصاصی سریع تحویل کالا در سرتاسر کشور موفق شده محصولات باکیفیت ایرانی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب در اختیار توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان قرار دهد. در واقع شرکت بادران با مراکز جاست‌بی توانسته ضمن ایجاد رونق اقتصادی توانسته در ایجاد شغل پایدار نیز نقش فعالی داشته باشد. امروزه آوازه جاست‌بی‌های بادران تا جایی پیش رفته که حتی بازرگانانی از کشورهای اطراف نیز برای تهیه عمده محصولات بادران به کشور مراجعه می‌کنند و این اتفاق ارز فراوانی را به کشور وارد کرده است. با توجه به نقش کلیدی این جایگاه‌ها در این شماره از هفته نامه به جاست‌بی مرکزی شرکت شبکه بادران مراجعه کردیم که مدیریت آن با آقای حمید یزدان خواه و معصومه کماجی است که بدون تردید برای بادرانی های عزیز جذاب و قابل توجه خواهد بود.
آقای یزدان خواه همکاری شما با شرکت بادران چگونه آغاز شد؟
در ابتدا به عنوان مددکار اجتماعی همکاری خود را با شرکت شبکه بادران آغاز کردم و بعد از مدتی کارگاه توانمندان راه‌اندازی شد که در آن زمان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه با همان نفرات و با تصمیم مدیران ارشد شرکت بادران،  در اسفند 96 با حضور آقای مهندس فرشید قربانیان جاست‌بی مرکزی افتتاح شد. حدود سه سال است که در جاست‌بی مرکز مشغول خدمت هستم و در این مدت نهایت تلاش خود را انجام داده‌ایم که بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه کنیم و برای راحتی بادرانی‌ها حتی در ایام تعطیل و بیشتر از زمان معمول در خدمت آن‌ها بوده‌ایم.
بادران در این مدت چه تغییراتی داشته است؟
از زمانی که وارد بادران شده‌ام این شرکت دائم در حال رشد و پیشرفت بوده است و با تولید محصولات باکیفیت ایرانی هر روز تعداد مراجعه‌کنندگان بیشتر شده است. کارخانه‌های بادران با تولید محصولات باکیفیت، تبدیل به مهم‌ترین رقیب برای محصولات مشابه خارجی شده‌اند و با این روند در آینده‌ای نزدیک قادر به تصاحب بازارهای بین‌المللی نیز خواهند بود. به دلیل استقبال مناسب توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان تعداد جاست‌بی‌های کشور به خوبی توسعه پیدا کرده و در واقع با این شرایط تقاضا بر عرضه پیشی گرفته است. جاست‌بی مرکز با وجود پتانسیل بالا، گاهی قادر به پاسخگویی جمعیت نیست و این قضیه ما را نسبت به آینده بسیار امیدوارتر می‌کند.
چه محصولاتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؟
محصولات کارخانه‌های بادران همگی دارای کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب هستند، ولی در میان آن‌ها نانوپاکرها، محصولات سلولزی نازگل و گرینلند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. در کنار آن‌ها محصولات تخصصی آموس‌وان با استقبال بسیار زیادی همراه است و گاهی مجبور می‌شویم آن‌ها را به دفعات شارژ کنیم. از دیگر محصولات مورد علاقه مراجعه‌کنندگان پاپران، زوریک و چای بیوتی بادران است که به شدت تقاضای بالایی دارد. تمامی محصولات شرکت شبکه بادران مخصوصاً محصولات بهداشتی و آرایشی متناسب با شرایط آب و هوایی کشورمان با بهترین مواد اولیه تهیه شده است، به همین دلیل به خوبی مورد توجه و استقبال حتی مردم عادی قرار گرفته است.
برای شرکت بادران اولویت‌ها چیست؟
در شرکت بادران و تمامی جاست‌بی‌ها رعایت اخلاق در اولویت قرار دارد، ما در جاست‌بی مرکز با مراجعه‌کنندگانی از شهرهای مختلف و با آداب رسوم متفاوت روبرو هستیم، به همین دلیل همیشه به تمامی سوالات آن‌ها با صبر و شکیبایی پاسخ می‌دهیم و در روزهای تعطیل نیز نهایت همکاری را با مراجعه‌کنندگان انجام می‌دهیم. کار جاست‌بی کاملاً تیمی و گروهی است و ما تلاش می‌کنیم تا ضمن نگاهی یکسان به همه مراجعه‌کنندگان، مشتری مداری را اصل قرار دهیم که اجرای چنین سیاستی در جاست‌بی همکاری بالایی را می‌طلبد.
افق دید شما برای آینده بادران چیست؟
شرکت بادران در اوج تحریم‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا توانست با افزایش تولید محصولات باکیفیت و حذف واسطه ها حرکت چرخه اقتصاد را سرعت بیشتری ببخشد و امروز شاهد هستیم در اکثر شهرهای کشور نفرات زیادی از این طریق درآمدزایی می‌کنند. اطمینان داشته باشید که شرکت شبکه بادران در آینده‌ای نزدیک بازارهای جهانی را در اختیار خواهد گرفت. 

مسوول جاست‌بی ساختمان مرکزی : مشتری مداری در اولویت قرار دارد